Розсилка

підписатися

RSS-стрічка новин з сайту

Наші партнери
Тижневик "Народна"
Інформаційний бюлетень Народної Партії № 160 (11.06 – 15.06.2012)

15.06.2012

1.Щодо аспектів адміністративної реформи.

Набагато доцільніше було б передати функції місцевих державних адміністрацій виконавчим комітетам відповідних рад. Адже в багатьох випадках виконавчі функції дублюються, сповільнюючи роботу місцевої влади і спотворюючи саму суть виборності до місцевих рад. „Оскільки в Україні - багатопартійна система, і місцеві ради обираються громадами, потрібно формувати виконкоми, які мають здійснювати всю владу на місцевому рівні. Тоді буде відповідальність. На моє глибоке переконання, адміністрації себе вже віджили, оскільки вони дещо дублюють функції, які раніше виконували райкоми і обкоми партії. державні адміністрації варто залишити на рівні регіонів, аби вони виконували функції координації діяльності правоохоронних, силових структур, а також контролю за виконанням Конституції і законів”, – наголосив Голова Верховної Ради України, лідер Народної Партії Володимир Литвин.

2.Про політичну та економічну ситуацію в Україні.

Важка внутрішньополітична та економічна ситуація в Україні ускладнюється через непрофесійні дії вищого керівництва держави, які фактично сприяють формуванню міжнародної ізоляції країни. „Україна сьогодні ослаблена економічно і політично через внутрішні конфлікти та намагання різних груп при владі поділити зони впливу. До того ж на міжнародній арені ми сьогодні спостерігаємо те, що можна назвати політичною ізоляцією країни. Ми не повинні йти цим курсом”, – підкреслив спікер українського парламенту, Голова Народної Партії Володимир Литвин.

3.Про розвиток тваринництва.

Уряду необхідно звернути увагу на посилення державного контролю за виплатами цільових дотацій селянам на утримання великої рогатої худоби з метою соціальної підтримки селянських господарств. Адже на разі селяни скаржаться на те, що дана ініціатива уряду не виконується місцевою владою у повному обсязі. „Викликає занепокоєння система соціальної підтримки селянських господарств країни, зокрема наявний механізм виплат цільових дотацій селянам на утримання та збереження молодняку великої рогатої худоби. рішучі кроки органів влади сприятимуть подоланню основної проблеми галузі тваринництва - зменшення обсягу виробництва продукції тваринного походження і поголів'я сільськогосподарських тварин. А чіткий державний контроль за виконанням у повному обсязі системи виплат спеціальної бюджетної дотації фізичним особам за утримання та збереження молодняку великої рогатої худоби, безперечно, призведе до зупинення спаду чисельності поголів'я худоби, поступового його нарощування, збільшення обсягів виробництва продукції тваринництва та забезпечення загалом прибуткового ведення галузі”, – впевнений заступник Голови Народної Партії, Голова депутатської фракції Народної Партії у Верховній Раді України Ігор Шаров.

4.Щодо переваг мажоритарної виборчої системи.

З поверненням мажоритарної системи зміняться ролі парламенту і народного депутата. Депутат, що „пройшов” по своєму окрузі, буде більш незалежним та виваженим у своїй законотворчій діяльності. Це значно унеможливить існування такого явища, як „тушки”, адже тепер у депутата з’явиться безпосередня відповідальність перед виборцями, які обирають його в окрузі. „Як тільки з'явилися закриті партійні списки, депутату стало неможливо потрапити ні в уряд, ні до Президента. А мажоритарні депутати були вхожі скрізь, і був діалог, зворотній зв'язок, тому що депутат міг розповісти Президенту, Прем'єру, що відбувається в його окрузі, які проблеми треба вирішувати. Є три питання, які у майбутньому парламенті треба було б дуже серйозно розглянути: парламентський контроль, політична корупція, яка з парламенту виходить, і патологічна псевдобагатопартійность. За великим рахунком, ми переживаємо процес пошуку моделі управління державою, але для того, щоб на це питання відповісти, треба концептуально закласти в проекті нової Конституції чіткі зрозумілі речі - форму державного устрою, форму державного управління та політичний режим”, – переконаний заступник Голови Народної Партії, депутат фракції Народної Партії у Верховній Раді України Сергій Гриневецький.

5. Про оподаткування.

Система оподаткування та корупційні явища в економіці не сприяють виведенню значних її обсягів із „тіні”. Середній та великий бізнес могли б ефективніше поповнювати державну скарбницю, якби держава чітко декларувала свої наміри у сфері оподаткування і швидко та дієво реагувала на корупційні явища у даній сфері. Тоді сама ідея існування заможного середнього класу була би вигідною і суспільству, і державі – адже обидві сторони були б зацікавлені у плідній співпраці. „У нас не існує статистики, чи є в тіні. Я скажу, що в тіні 90% мільйонерів. Справа в тому, що ситуація в нас виглядає такою, що для того, аби заплатити всі податки, то людина може стати банкрутом. А для того, щоб якось жити і відкуповуватися від корупційної системи, потрібно приховувати доходи і потім цими коштами відкуповуватися. Сьогодні декларують свої доходи ті люди, котрі мають набагато більше, ніж заявляють про них. Тобто, у декларації подають тільки частину своїх статків. Багато бізнесменів, з ким я спілкуюся, вони розуміють, що краще заплатити податки і жити спокійно. І ця тенденція буде продовжуватися. Але для цього має бути зустрічний рух з боку держави, щоб не було корупції, яка просто вимагає гроші, – заявив народний депутат фракції Народної Партії Валерій Баранов.

 

Коментарі
Топ - новина
ДО «ФОРМУЛИ МИРУ»

02.10.2019

Замість криків про зраду і звинувачень треба зайнятись випрацюванням документів (законів) і практичних заходів з реалізації того, що допоможе зціленню України

Публікації
Правда, яку не кажуть людям

02.11.2019 

Україна, як Система, має продукувати "умови для максимальної самореалізації та задоволення матеріальних та духовних потреб кожного та умови для гідного життя всіх своїх громадян".